2011. május 28., szombat

House of Denim EREDETI vagány farmernadrág - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

100 % eredeti House of Denim különleges szabású farmernadrág.
Ugyanúgy jártam vele, mint a Chemistry márkájúval, vagyis nagyon szerettem amikor megvettem, de kb a második  felvételnél jöttem rá, hogy "öreg vagyok én már ehhez".. : D
Ha nem ismeri valaki a House of Denim márkát, akkor csak annyit mondok, hogy nagggggggyon drága ....
Több okból is: 1-1 modellből nem gyártanak le rengeteget, hanem csak viszonylag kis számút, ezért nem sokan szaladgálnak ugyanilyen nadrágban. Másrészről abszolút minőségi anyagokat használnak, ... és természetesen  a díszpatentok és a gombok is monogramosak.
Nagyon különleges a zöld varrásával, a díszeivel, valamint azzal, hogy alul belülről egy felgombolható pánttal 7/8-os nadrágot tudunk belőle "hajtogatni"... : D
Mérete: 10/38-as, de a hossza 32-es, vagyis picit hosszabb lábú hölgyekre is tökéletes.
Hibátlan állapotú!
Szekrényürítést tartok, kérlek nézz szét a további termékeim között is, mert folyamatosan rakom fel a megunt, vagy "kihízott" (brrrr... de úúúúúúútáálom ezt a szót : D) ruháimat.
És mind csakis márkás és hibátlan állapotú, ezt garantálom.


Jelenlegi ára: 2 990 Ft

Az aukció vége: 2011-06-01 15:18
. House of Denim EREDETI vagány farmernadrág - Jelenlegi ára: 2 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése